hkjohfhj jfvdc

Wiki Article

مراحل تایید فنی واگن‌های چینی در وزارت کشور در حال انجام است

احسان عظیمی‌راد، کاظم معتمدی، حسنعلی اخلاقی و جواد کریمی قدوسی

↑ «اعتراض‌ها به «یکدست‌سازی حاکمیت» از طریق رد صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس».

با استناد به نتایج این نظر سنجی، میزان مشارکت در انتخابات اسفندماه ۱۴۰۲ در کل کشور ۳۰ درصد خواهد بود. همچنین در استان تهران میزان مشارکت در حدود ۲۲ درصد و در شهر تهران ۱۵ درصد پیش‌بینی شده‌است. در ماه‌های پیشتر میزان مشارکت در کل کشور ۳۶ درصد پیش‌بینی شده بود.[۴۸] نتایج مشخص می‌کند که پیشتر، از هر دو و نیم نفر یک نفر حاضر به پاسخ گویی به سوالات نظرسنجی بود، اما بعداً از هر ۵ نفر یک نفر پاسخگو بود و در حال حاضر نیز از هر ۸ نفر یک نفر حاضر شده در نظرسنجی شرکت کند.[۴۸]

ویدئو

رونمایی نماینده مجلس از رقم جریمه بازدارنده برای افراد… ببینید

اقدام جدید شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس یازدهم به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، عباسعلی کدخدایی در شبکه خبر گفت: انتخابات مرحله دوم انتخابات مجلس بدلیل شرایط کرونایی با تاخیر برگزار شد.

↑ خبرآنلاین (۲۰۲۳-۱۲-۱۸). «ابراز نگرانی علی ربیعی از نتایج نظرسنجی‌های انتخاباتی: برخلاف دوره‌های گذشته، هرچه به انتخابات نزدیکتر می‌شویم میزان مشارکت در حال کاهش است».

از صبح امروز تعدادی از مردم پیش از گشایش شعبه منتظر اخذ رای بودند که پس از فرا رسیدن آغاز انتخابات رای خود را به صندوق انداختند تا جزو اولین های انتخابات باشند.

این جدول به تفکیک، استان‌ها، حوزه‌های انتخابیه و کاندیداهای دور دوم انتخابات را نشان می دهد.

مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، ساعت هشت صبح امروز جمعه در حوزه‌های انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو، میانه و شبستر آغاز شد البته انتخابات در حوزه تبریز، اسکو و آذرشهر به طور تمام الکترونیک است.

آمادگی ایران برای ارسال کمک به مناطق سیل‌زده افغانستان

هیات عالی نظارت سلاح های pcp راسلاح های غیر مجاز اعلام کرد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های سمیرم و لنجان اصفهان آغاز شد.
https://safiraflak.ir

Report this wiki page